Bestaande medewerker tijdelijk toegang geven

Bestaande medewerker

Stappen

  1. Selecteer de afdeling en eventueel een cliënt.
  2. Ga via het hoofdmenu naar de 'Tijdelijke toegang' onder organisatie.
  3. Er wordt een korte uitleg getoond.
  4. Klik op 'Afdeling'.
  5. Vul minimaal 3 letters/cijfers in en klik op de knop 'Zoeken'.
  6. Selecteer de gewenste afdeling.
  7. Vervolgens kun je zoeken op een bestaande 'Medewerker'.
  8. Vul minimaal 3 letters in en klik op de knop 'Zoeken'.
  9. Selecteer vervolgens de gewenste medewerker.
  10. Selecteer het gewenste toegangsniveau.
  11. Selecteer de gewenste periode, het maximum is 7 dagen.
  12. Bevestig uiteindelijk de gewenste tijdelijke toegang.
  13. Als de tijdelijke rol is toegevoegd verschijnt het volgende scherm.

Nieuwe medewerker

De onderstaande stappen zijn na het zoeken van de medewerker mogelijk (tussen stap 9 en 10).

Stappen

  1. Klik op de knop 'Nieuwe medewerker toevoegen' om een nieuwe medewerker aan te maken.
  2. Vul de benodigde gegevens in.
  3. Klik op de knop 'Opslaan'.
  4. Ga vervolgens weer verder met stap 10.
Let op!
Als de medewerker een e-mailadres heeft in zijn of haar persoonsgegevens dan verstuurt de applicatie een e-mail met het wachtwoord. Als dit meerdere keren wordt uitgevoerd dan is het wachtwoord van de laatste e-mail alleen geldig.