Cliëntcontacten toevoegen

Handmatig cliëntcontacten toevoegen.

Is de groene '+' (Plus) knop niet beschikbaar dan kan je geen cliëntcontacten toevoegen of aanpassen. De reden is meestal dat de cliëntcontacten via een koppeling vanuit de basisadministratie in Lable care komt. Een andere reden kan zijn dat deze functionaliteit voor jouw rol niet beschikbaar is. Kijk voor meer informatie bij Cliëntcontacten

Cliëntcontact toevoegen

Stappen:

  1. Selecteer de afdeling en de betreffende cliënt.
  2. Ga naar het 'Profiel' van de cliënt en klik op het menu 'Cliëntcontacten'.
  3. Klik op de groene '+' (Plus) knop bij het kopje 'Cliëntcontacten'.
  4. Vul de velden met de gegevens die bekend zijn, waarbij 'Geboortenaam' een verplicht veld is.
  5. Het veld 'Rangorde' wordt in de meeste organisaties gebruikt om de volgorde in cliëntcontacten aan te geven. Intern kunnen hier afspraken over gemaakt worden.
  6. Het veld 'Opmerkingen' kan gebruikt worden voor extra informatie, denk daarbij bijvoorbeeld aan: ' s nachts het vaste nummer gebruiken'
  7. Klik op 'Opslaan' om te bewaren.
  8. Nadat het Cliëntcontact toegevoegd is kunnen de overige gegevens zoals telefoonnummer en (e-mail-)adres toegevoegd worden middels de daarvoor bestemde groene '+' (Plus) knoppen.

Kijk voor meer informatie:
Cliëntcontact adres toevoegen,
Cliëntcontact telefoonnummer toevoegen,
Cliëntcontact e-mailadres toevoegen



Cliëntcontact bewerken of verwijderen

Stappen:

  1. Selecteer het cliëntcontact dat verwijderd moet worden.
  2. Door in het vak te klikken met de naam van het cliëntcontact verschijnen de knoppen 'Verwijderen' en 'Bewerken'
  3. Let op: Als een cliëntcontact verwijderd wordt, worden daarmee ook de onderliggende onderdelen zoals het adres en de telefoonnummers verwijderd.