Filteren in Agenda en Planning

De 'Agenda' (op cliëntniveau) en 'Planning (op afdelingsniveau) hebben een filterfunctie waarmee je alleen de informatie ziet die op dat moment voor jou relevant is. Dit is vooral handig als er veel afspraken in de 'Agenda' of 'Planning' staan of als je een specifieke afspraak zoekt. Als er geen filters actief zijn worden alle activiteiten getoond voor het geselecteerde tijdsvak.

Filter instellen

Stappen:

  1. Zorg dat de 'Agenda' (cliëntniveau) of 'Planning' (afdelingsniveau) geopend is.
  2. Klik op het witte 'Filterknopje' (trechtertje).
    In de tekst bij de knop staat vermeld of en zo ja hoeveel filters actief zijn. Als er één of meerdere filters actief zijn wordt er ook een gele balk getoond waarin te zien is hoe het filter ingesteld staat.
  3. Vink aan de linkerkant van het scherm van welke 'Uitvoerenden' je de activiteiten wilt zien.
  4. Daarnaast kan je aan de rechterkant van het scherm ook nog aangeven van welke zorgmedewerker(s) je de activiteiten wilt zien in het onderdeel 'Niveau zorgmedewerker'.
    N.B. Invullen van het onderdeel 'Niveau zorgmedewerker' is dus een specificatie van 'De zorg' in het onderdeel 'Uitvoerenden'.
  5. Klik op de knop 'Bekijk activiteiten' om te bevestigen.

Filter(s) wissen

Stappen: