Een hulpvraag opvolgen

Algemeen

Met Mijn Lable Care kan een cliënt het zorgdossier inzien en bij een aantal zorgorganisaties ook informatie toevoegen. Voor meer informatie kijk Hoofdmenu: Mijn Lable Care. Met Mijn Lable Care kan bij elke basisbehoefte een hulpvraag worden toegevoegd, bijv. bij Aan- en uitkleden. Dit is voor zorgmedewerkers bij de basisbehoeften als volgt zichtbaar:

Een hulpvraag opvolgen

Let op: Om een hulpvraag te kunnen opvolgen moet je het zorgplan bewerken (rechtsboven in het scherm) knop Bewerken

Stappen:

  1. Optioneel: Ga via het hoofdmenu naar de 'Afspraken' en klik op 'Bewerken'
  2. Klik op de 'Hulpvraag'

  3. Je kunt een hulpvraag 'Verwerken' of 'Afwijzen'. Kies voor 'Verwerken' als je afspraken vastlegt in het zorgplan om invulling te geven aan de hulpvraag, door een activiteit voor familie of naasten of een zorgactiviteit toe te voegen. Kun je geen opvolging geven of organiseren kies dan voor afwijzen.
  4. Klik op 'Verwerken' of 'Afwijzen'. Zodra hulpvragen verwerkt of afgewezen zijn, verdwijnen ze uit het scherm.

Historie van hulpvragen


Door op het klokje rechts bij hulpvragen te klikken wordt de historie zichtbaar. Per hulpvraag wordt getoond of deze verwerkt is of afgewezen, wanneer dit heeft plaatsgevonden en door wie.