Gewenste aanspreekvorm toevoegen of bewerken

Het is prettig om de cliënt aan te kunnen spreken op de manier zoals diegene dat wenst. Daarom is er de optie om de 'Gewenste aanspreekvorm' in te stellen bij een cliënt. De ingevulde tekst wordt vervolgens getoond in de cliëntenbalk en op het tegelscherm. En bij het toevoegen of bewerken van een 'Rapportage', 'Meting', 'Incident' of 'Observatie' op de 'Tijdlijn'.

Gewenste aanspreekvorm toevoegen

Stappen:

  1. Selecteer de afdeling en de betreffende cliënt.
  2. Ga via het hoofdmenu naar het 'Profiel' van de cliënt.
  3. Klik op de knop 'Bewerken' in het hoofdvak van 'Overzicht'.
  4. Geef de gewenste aanspreekvorm op.
  5. Klik op de knop 'Opslaan'.
  6. Ga terug naar het 'Hoofdmenu'.
  7. Ververs het scherm om de wijziging direct in het tegelscherm te zien.
Als je het scherm niet ververst dan kan het even duren voordat alle schermen de nieuwe aanspreekvorm tonen.

Gewenste aanspreekvorm bewerken

Stappen:

  1. Selecteer de afdeling en de betreffende cliënt.
  2. Ga via het hoofdmenu naar het 'Profiel' van de cliënt.
  3. Klik op de knop 'Bewerken' in het hoofdvak van 'Overzicht'.
  4. Geef de gewenste aanspreekvorm op of maak het veld leeg.
  5. Klik op de knop 'Opslaan'.
  6. Ga terug naar het 'Hoofdmenu'.
  7. Ververs het scherm om de wijziging direct in het tegelscherm te zien.

Als je het veld weer leeg maakt dan wordt de standaard aanduiding die Lable Care hanteert weer gebruikt.