Zorgproducten archiveren
Geen standaard functionaliteit: alleen voor gebruikers waarvan de zorgorganisatie Lable gevraagd heeft deze functionaliteit te activeren.Onder de tegel 'Administratie' kun je zorgproducten archiveren. Verhuizingen zijn in Lable Care te bewerken, maar de zorgproducten via de koppeling niet. Doordat de koppeling meestal automatisch draait bestaat de kans dat er incidenteel een fout zorgproduct is toegevoegd in Lable Care. Middels deze functionaliteit kan een organisatie zelf het zorgproduct 'archiveren'. Hierdoor wordt een cliënt niet meer getoond op de locatie van het gearchiveerde zorgproduct.
Alleen de medewerkers met de rol zorgcoördinator, administratief medewerker of applicatiebeheerder hebben de functionaliteit 'Archiveren'/'Terugzetten' beschikbaar.
Zorgproduct archiveren
Stappen
- Selecteer de afdeling en de betreffende cliënt.
- Ga via het hoofdmenu naar de 'Administratie' van de cliënt.
- Klik op het menu 'Zorgproducten'.
- Het onderstaande scherm verschijnt.
- Klik op het rode bolletje met de drie stippen achter het zorgproduct.
- Klik op de knop 'Archiveren'.
- klik op 'Ja, archiveren'
Zorgproduct terugzetten/activeren
Stappen
- Selecteer de afdeling en de betreffende cliënt.
- Ga via het hoofdmenu naar de 'Administratie' van de cliënt.
- Klik op het menu 'Zorgproducten'.
- Klik op het vakje met 'Gearchiveerd'.
- Klik op het rode bolletje met de drie stippen achter het terug te zetten zorgproduct.
- Klik op de knop 'Terugzetten'.
- Klik op 'Ja, terugzetten'.
- Het zorgproduct is weer actief.
Let op: De optie 'Verwijderen' is ook mogelijk, echter alleen Lable kan verwijderen weer ongedaan maken. Er wordt nog wel om een extra bevestiging gevraagd.